sometimes it hurts instead

Här var hängivenheten inge vidare. Jag har haft höstlov och liksom inte haft tid till annat än att bara vara.

Måndagen spenderades med paulina, lite käk på ikea och en klippning och färgning hemma där vi också fick sällskap av Evelina. Två ut och en Lisa in, klippte och blev klippt. Många flugor i en smäll denna måndag. Kände mig så otroligt snäll och generös så jag åkte bort till daniel och firade honom med glass, strössel och en jävla massa godis. 

Grazettes stora visning höll hus på tisdagen och redan halv 8 styrde jag bilen helt ensam på nya äventyr, till växjö. Hårt arbete tillsammans med några från klassen, galet duktiga frisörer som bland annat Joe-Yves, fotograf Rasmus Wallin och också en hel del modeller. Färgning, rullning, föning och allt där till! Halv 8 började visningen som var galet bra. Jag själv var inte hemma förrän 12 men det var jag väldigt nöjd över.

Onsdagsmorgonen inledde jag med en 2h och 15 minuters lång promenad i klöxhultspåret. Tillsammans med två fina vänner och en fyrbent kompis. Danstränade med julia och barnen för andra gången, hur bra som helst!

Idag har jag varit på Qompaniet hela dagen och även ska vara där även imorgon.
Ser fram emot helgen och tror det kommer bli asgrymt!


och så lite bilder
tjarrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0