26 oktober

58.16 minuter med bästa i andra änden av luren, jag är nöjd och snart får jag kramas. Dansen gick hur bra som helst och det var hur kul som helst också. Redovisningen av miljöprojektet är nu över också, känns himla fint.

Två dagar. Sedan är det helg. Väl planerad helg som följs av en ganska fullbokad vecka. Galet gissar jag på. Borde sova nu, men jag har preciiiis startat ett avsnitt gossip girl. Kan ju knappast pausa för att sova. Funkar ju inte så.

Beställde våra studentmössor idag också!
FASEN ALLTSÅ!! Nu är det inte långt kvar.
vem vill gå i ettan nu?............



liksom


Kommentarer
angie

Fina ni! Vi ses i helgen K! Ååå tänk att ni är så gamla nu, jag beställde väl min mössa igår liksom? Hehehe, kul med fest andra sidan gatan varje helg. ;) kanske jag kommer inom nästa gång! Du är alltid välkommen hit, det får du veta! Kram A

2011-10-27 @ 17:54:56
URL: http://modrica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0