even better than the old me

Låter som att det är flera hundra personer i vårt vardagsrum. Tur vårt hus inte är särskilt lyhört, då hade nog våra grannar varit här inne och klagat. Fotboll i all ära, men jag trodde inte att tre personer kunde föra så mycket oväsen. 3-2 till Sverige står det hittills och den insatsen kan jag väl vara nöjd med. 

Som vanligt när jag har viktiga saker att göra, så sover jag bort tiden. Idag försvann 2 timmar, hux flux, bara sådär. 9 sidor och en träning senare är jag tom. Tomt överallt, förutom i min mage. Där är det överfullt och jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller kräkas för att jag inte kan ta mig någonstans. Alternativen är få.  

Jag ser fram emot helgen utan att egentligen ha något planerat. På söndag beger vi oss mot huskvana och kickar skiten ur alla gymnaster. Vit helg är bra helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0