inga tårar tränger igenom mitt skal

Den här dagen har gått kusligt fort! Lunchade på ikea med Johanna och Pontus, som båda blev fina i håret. Har varit sjukt duktig idag, ett arbete kvar. Jag är så förvånad över mig själv, pappa också. Han kallade mig flitig, det händer inte ofta. Det enda han hade att klaga på idag var mitt rum, som för övrigt ser ut som ett bombnedslag. Fast där får man ju faktiskt prioritera lite. Kan inte göra hur mycket som helst på en dag, då skulle jag ju inte fungera. 

Är en tant idag och äter vaniljyoghurt och inget mer. Imorgon är det fredag och som jag längtar. Mest för att jag vet att min fina kompis kommer att befinna sig i älmhult i helgen. Och lite för att det ska bli skönt. Men där är vi inte ännu.
haha dubbelhaka och kinesögon är ju så 2011!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0