jag försöker, men jag förlorar varje gång

Vilken dag!
Mot Huskvana och turen både dit och hem gick smärtfritt. Lite disney och annat fint i högtalarna höll mig borta från att sova. Som jag annars brukar vara ganska duktig på när det kommer till att åka bil. Tiden gick så fruktansvärt fort och sedan var det vår tur att köra våra varv. Gick superbra förutom att jag kysste mattan lite med rumpan. Sånt som händer. 14.4 i poäng trots två fall är bra. Så bra att det till och med gav oss en andra plats och silvermedalj. Helnöjd! Nästa helg gör vi det lika bra igen, utan några fall. Hehe.

Som om jag inte var tillräckligt trött när jag kom hem utmanade jag mig själv med en promenad och en klippning av pappa. Kommer sova som en jävla stock inatt.

Hehe, ni är fina ni tjejor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0