jag saknar dig mindre och mindre

Upplevde katastrof i regnet med julls alldeles nyligen. Fast det var det värt för att få se en skitsnygg kille gå på catwalk i 16 cm klackar. Och mingla runt lite. Smakade sushi för första gången i mitt liv också, ät inte det gröna. Det är starkt och smakar bajs. Helt enkelt. Cyklade hem i ösregn, såg ut som en dränkt katt och insåg att jag måste införskaffa mig en ny regnjacka. Min jacka jag hade under var nästan blötare än den som fick ta allt regn. Hoppla hoppla. 

Imorgon har jag tagit på mig det stora och väldigt tuffa ansvaret att gå ut med jycken på morgonen. Vilket betyder att jag måste stiga upp klockan 7 imorgon, på den dagen när jag vanligtvis brukar få sova ut lite. Men icke. Ska kolla klart på hur många lingon finns det i världen som jag började kolla på igår.

Blev påtvingad skype också, förstår ingenting och kommer troligtvis aldrig använda det heller. Det var ju värt ett försök iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0