men utan pengar så blir vägen fylld av hinder

Jag har aldrig några roliga historier att berätta längre. Förut kom jag med en nästan varje dag. Jag har nog tappat min gamla humor. Jag och julia var iallafall coola när vi stod på köksgolvet och dansade till hearts in the air. Måste ha varit en ganska så acceptabel syn från hennes grannars hus. Jag hade betalat bra för att själv se de från deras perspektiv. Imorgon drar det igång, kulkulcykelhjul.

Har pratat med en saknad Paulina ikväll också. Svurit åt killar som inte kan bete sig och tagit igen lite på alla möjliga hörn. Snart får jag träffa henne igen och snart kommer min fina lisa hem. Kan ju inte bli bättre!

Öhh.. nu ska jag sova
eller något


Kommentarer
Anonym

du har inte storys bara för att jag inte är hemma!!!!

puss lisen

2011-10-26 @ 09:46:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0