så många löser upp problemen med alkoholterapi eller går till gatans apotek för att få medicin

hade absolut kunnat tänka mig lite 25+ och havet. 
Istället har vi lite 0 gradigt och jag bara väntar på att första snön kommer att falla. Dystert. Det är inte lätt när vi bor i landet med 300 dagars vinter, hehe kapen röd. Sitter som berget. 

Ljög lite innan, skulle inte ens sova när jag skrev det. Och det var jag ganska medveten om själv eftersom klockan bara var 8.  Ingen går och lägger sig vid 8, inte en normal 18 åring iallafall. Och jag är normal, så jag går inte och lägger mig då. Då har jag klartgjort det. Så jag fattar egentligen inte varför jag skrev att jag skulle sova.Tänker fortfarande inte sova, ska vara den coola 18åringen som går och lägger sig långt efter midnatt. Därför bryter jag mönstret och kollar lite gossip girl. 

Hej då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0