BRA FEST

Alla som inte var med igår missade något. På riktigt. Hade apkul hela kvällen även om en efter en stupade eller stapplade hemåt. Från början var vi ett antal tjejer, tillslut var det bara jag och palmen kvar. Bjussar på lite bilder från förferren, för där var det hålligång minsann! Kan vara anledningen till allas väldigt bra (eller dåliga) fyllor? Hehehe


Måste besöka en tandläkare nu också efter lite slag och sådär, smällar man får ta när man ska boxsas och slåss varje helg. Oroväckande vändning på kvällen iallafall, åkte på en pakethållare runt hela älmhult innan jag fick sova, i regn dessutom. 

Gick över till Lisa för att bakismysa lite, vilken syn det var. Visste inte om jag skulle skratta eller springa där ifrån.  Fikade på derés med Salome och Johanna, också väldigt väldigt mysigt. Tills vi blev utslängda och fick gå där ifrån. Nu ska jag hem till, en förhoppningsvis, mindre blodig Lisa och kolla lejonkungen. Mysmysmys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0