14 april 2012

Jag vet inte om det är för att jag inte har tid eller för att jag har så mycket annat roligt att göra som det är för att det blir lite aktivitet här. Spelar kvittar för jag mår bra och mitt liv är toppen. I torsdags gjorde jag fanni fin på salongen och på kvällen var hela qompaniet-gänget och jag på sorello och åt. Lite förfest på salongen, fick den bäst tänkbara presenten man kunde på, en jaguarsax. Hade världens mysigaste kväll. Så tack för det fina ni.

I fredags körde jag och daniel till växjö. Shoppade lite concious collection (wie) och drack vaniljlatte. Letade kläder åt en kräsen och köpte kakel. Hehe. Väl spenderad ledig dag med andra ord. Har några såna att utnyttja nu, bäst att passa på. 

Nu har jag lite kvalitetstid med mig själv i Kristianstad. Martina har lämnat mig för att skriva tenta i fem timmar, då har jag passat på att ta en lång sovmorgon och städa hela lägenheten. Världens snällaste syster. 



Kommentarer
martina

VÄRLDENS BÄSTA SYSTER! <3

2012-04-14 @ 21:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0