let me love you, let me be around, I promise you, I won't make a sound

Jag är så glad. Att jag har så fina vänner och pojkvän(ner), hehe. Finns inget bättre.

Idag träffade jag jullssii och vi myste med kaffe och lite projektarbete innan jag pallrade mig ner till salongen för att klippa skäggvilles skägg, som var otroligt skäggig. Lite barnträning på det och ledarmöte.

Har nu spenderat min tid på att fylla hårddisken med massor av prison break. Japp, nu när one tree hill slutat göra nya avsnitt får jag ta upp en gammal (bra!!) serie som jag aldrig riktigt tittade färdigt på. Jag har ju ganska mycket dötid nu att spendera så, varför inte?

Först ska jag bara rysa lite till andreas wijk, igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0