23 augusti 2012

Smartaste jag är duktig på att slarva bort. Mitt friskiskort föll offer denna gång, men nu har jag tagit tag i att skaffa ett nytt och till och med (tjohooo biffen) lagt till gym. Tänkte köra en mjukstart idag, men gick med på ett cirkelgympass. Ångrade mig i samma sekund som jag hörde min röst säga ja och nu såhär i efterhand... så ångrar jag mig fortfarande. Kommer dö imorgon tror jag, kanske inatt. Motivationen har kommit tillbaka efter ett uppehåll på ungefär..... ett halvår? Inte konstigt man är lite ringrostig.
 

Såhär kan man se ut när man går på bröllop...
 
och såhär kan man se ut när man målar....
 
hehe.
 
Nu ska jag duscha, har inte ens hunnit göra det innan jag dök ner i datorn för att skriva blogg. Så fräsch är jag. 
Imorgon blir det jobb på qompaniet och en jävla utgång!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0