5 december 2012

Nu är jag äntligen hemma. Äntligen är väl kanske fel ord, för jag hade kunnat stanna där hela mitt liv. Mest äntligen för att flygresorna och den eviga väntan är över.

Jag har haft tre otroligt bra veckor med den finaste killen i hela världen. Har sett så mycket fint och varit med om så mycket kul. Mer kan jag inte säga, för det går inte. Jag låter bilderna berätta en annan dag.


Kom hem till ett snötäckt sverige, mysigt. Trivs bra i snö även om jag gått runt i mitt nyinköpta underställ hela dagen. Jobbintervju väntar imorgon, nervösaste tjejen. Måste samla mig själv. Älskar förresten att vara ledig. Eftersom vi fortfarande är lite jetlagade så somnade vi vid 8 och vaknade klarvakna 3 på natten. Sov lite till och vaknade tidigt och kollade ifatt julkalendern och dagens avsnitt. Tända ljus, god frukost och snö. Världens bästa årstid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0