Gott nytt år!

Det har dröjt några dagar sedan sist, men nu är jag här och det är nyårsafton idag. Man säger alltid att året har gått så fort såhär i slutet och än en gång. Fan. Vad. Fort. Det. Har. Gått. Måste säga att det här har varit det mest händelserika året i mitt liv. Året som startade i Thailand. Fortsatte med studentfester, pubrunda, skattjakt och studenten. Bästa dagen! En resa till cypern, sommarjobb och årets tredje resa gick till mitt älskade Thailand med min finaste. Tre underbara veckor. Mitt år, väldigt kort.

De senaste dagarna har varit väldigt händelserika för både mig och daniel. Vi börjar 2013 med två nya jobb och en fräsch start. Kan inte beskriva min längtan att äntligen få jobba med något annat än äldreboende. Och att få nya utmaningar! Så, kort och gott. 2012 var ett väldigt bra år, men 2013 kommer med förväntningar och överraskningar.

Gott nytt år på er allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0