26 februari 2012

Måste säga att jag har haft en bra helg, trots att gårdagen var den tråkigaste på länge. Mathias 25-årskalas var hur bra som helst och vi hade roligt så länge det varade. Mådde förjävligt dagen efter men åkte ändå och tittade på hockey i värnamo. Fast det har jag ju fått äta upp också... Åkte till eneryda igen på kvällen, har nog aldrig varit såhär nykter, men sen har jag nog aldrig haft så tråkigt heller. Hehe. Det var iallafall en trevlig förfest med gamla vänner.

Är arg på mig själv för att jag sovit bort hela denna fina vårdag. Har iallafall tränat ett pass på friskis och varit på dansträning. Så lite uträttat har jag fått. Träffat världens finaste lisa ikväll också. Antar att det är okej att sova bort en söndag trots allt.

Halvdag imorgon, TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0