28 februari 2012

Jag är nog sämst. Det är studentfest ikväll igen och jag är inte där. Dåligt! Jag har varit på en av... 6-7? Får väl trösta mig med att jag faktiskt inte är den enda som bara har varit på en och att jag trots det har varit på älmhults studenfest som (FAKTISKT) rockade ganska så mycket bättre.

Har ställt upp som hårmodell för Lisa idag, efter en megabrakfrukost med pannkakor (hehe tur jag fick användning av dem nu), fruktsallad, mango, kaffe med kanel och tjaa.. grädde. Har konstaterat att jag aldrig någonsin ska bli modell (inte bara för att jag inte har längden eller facet för det utan också för att jag inte vet hur man undviker en gamnacke och jag vet absolut inte hur en graciös hand ser ut!!) Lisa var iallafall duktig med både smink och hår, så det var ju ett plus iallafall. Tror svarta läppar och ögonbryn ska bli det nya jag. Ses imorgon!

Badade Molle idag också, nu är han äntligen vit igen. Fina kompis!



Har förberett med en jävla massa 5 kronors-ringar från maxi, imorgon ska det frias kvinnor!!


Kommentarer
martina

skit snyggt bild och uppsättning!

2012-02-28 @ 23:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0