6 februari

Fan vad det kliar i mina fingrar att beställa lite feel-good-saker på internet. Som till exempel nagellack. Det kan man ju inte få för många av, eller? Några till till samlingen kan ju inte göra någon skada. Hehe. 

Gick nog plus minus noll med min tre timmars träning idag. Stukade foten tre gånger innan jag gav upp, förbannade kyla. Gav mig fan på ett cirkelfyspass (eller rättare sagt, insåg att det var för sent för att avboka och tvingade mig själv dit ändå). Krängde chokladpudding när jag kom hem, aldrig så uppskattat som efter ett hårt träningspass. Sedan hur resultatet av det blir kan man ju diskutera kring ett bra tag. Jag mår bra iallafall.

Inget mer är guld värt än min lediga tisdag. Ska inte göra ett skit på hela dagen var det bestämt. Ska ligga som en strandad val i min säng och glo på asbra serier. Lite frukost på sängen önskas av en vänlig själ, utifall att någon känner sig manad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0