8 februari 2012

Så jävla typiskt mig att inte kunna hia mig. Beställde en skinnjacka och en blus på hm nu, bara för att den inte fanns i min storlek i affären. Hade garanterat fått den tidigare om jag väntat till måndag och köpt den när den kommer in igen då. Men är man en hejafeja så går det inte. Betalar dessutom 40 spänn extra i frakt för att få en jacka senare när jag egentligen hade kunnat få den tidigare. BRA KRISTIN! Hehe. Var som att abstinensen i mig själv försvann så fort jag tryckte på beställ-knappen. Terapi efter en jävligt lång dag kanske?

Hur som haver, har haft en sjukt bra dag på skolan med kaos, modeller och stök. Styrde bilen vid 7. Har hunnit med allt möjligt idag, lunch på samarkand, en runda på stan och sånt viktigt. Visningen blev sjukt bra och alla tvåor var duktiga med sina redovisningar! Stannade på donken på vägen hem, det förtjänade vi fan. Undrar hur många jag bländade på vägen hem med mitt helljus, stackarna. Ibland undrar jag varför jag har körkort, men efter 14 timmars arbete har de nog överseende med att mina fingrar hade annat att göra än att hålla på att ändra ljuset fram och tillbaka varannan meter.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0