know you’ve been hurt by someone else, i can tell by the way you carry yourself

Loreen! 
Tänkte jag skulle bli en sån mysis som kollar på melodifestivalen och har åsikter om allting varje lördag. Började igår. Så med andra ord, den här var bäst! Dead by april var faktiskt också bra! 

Skön kväll igår iallafall. Huset står på plats och jag tror mamma och pappa är nöjda med min insats. Städade faktiskt hela huset, till och med plockade diskmaskinen. Och DET händer fan inte varje dag. Ingen hundkurs idag, kan ha varit dagens räddning. För vem vill stå ute i 20 minus och låtsas att man kan något om hundar? I och försig tar det inte bort den faktorn att jag någon gång måste klä på mig allt jag äger för att gå en runda. Det kan få vänta lite till, för jag ligger ganska så bra under mitt duntäcke. Som för övrigt har kommit till min undsättning flera dagar i rad nu.

Lite kaffe och gossip girl kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0