20 februari 2012

Efter (det jobbigaste) träningspasset (ever) på friskis hämtade pappa mig och vi gjorde en sjuk impulsresa till växjö. Köpte två tvapparter, en till mig och "en ifall någon av de andra skulle gå sönder" tyckte ju pappa. Har suttit i flera timmar och gjort kanalsökning efter kanalsökning och det har inte fungerat. SEDAN kom jag på att.. åhhh jag har satt sladden i fel kontakt. VEM SÄTTER TVÅ LIKADANA UTTAG JÄMTE VARANDRA?!! Puckon. 

Är iallafall glad nu, kan äntligen hänga med i alla reklamavsnitt som folk pratar om. Överväger nästan att börja titta på big brother, baraaa för att jag kan. Fast så lågt sjunker jag nog inte. Kommer få fyrkantiga ögon.

Varit på hundkurs i två timmar utomhus, det var kallt som fan, men det gick bra. Ska krypa ner i sängen, njuta av en ledig stund framför min nya tv!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0