you're turning heads when you walk through the door

Måste. Städa. Rummet.
Hur fort kan man stöka ner egentligen? Blir trött på mig själv, igen. 
Kör mitt vanliga race. Slänga in all tvätt på golvet i tvättstugan och dra igenom med dammtrasan utan att lyfta på några saker. Heheh. Då ser det ju iallafall rent ut. Har nog en och en annan dammråtta under sängen som jag kanske skulle ta och döda med dammsugaren. Orka.

Tänkte lunchhjympa vid 12 idag eftersom jag ska på hundkurs under gymnastikträningen. Och eftersom jag och mitt överblivna godis har blivit bundisar, så är det inget alternativ att ligga på latsidan. 

Får väl ta och börja med att kliva ur sängen. Tungt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0