21 januari 2012

Vem hade kunnat tro.. att jag, Kristin Karlsson, skulle tillbringa ett par timmar på friskis. En lördag dessutom. Japp! Har tagit tag i mitt nyttiga liv nu, eller tja, jag har införskaffat ett träningskort heter det väl egentligen. Kände mig sjukt hurtig där jag stod med gamla tanter och evelina. Låt detta hålla i sig ett tag nu, kan ju träna några veckor innan jag lägger det på hyllan iallafall. Synd att det är ett årskort...

På förmiddagen var jag och julia ute i byn och gjorde sånt som måste göras. 5 dagar kvar till showen! Klockan halv 7 på torsdag på aktivitetshuset, ALLA är välkomna!! Så kom för fan.


Palmis 19årsdag firades med brakfika på tåget!
pluttelite snö... nu är det apmyckeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0