23 januari 2012

Jag behöver redan helg! Blir helt utmattad av denna vecka och jag har inte ens genomlidit den. Förhoppningsvis blir det väl knappast mer sorgligt och lidande som det var idag. Konkade på en 100 meter lång röd matta som vägde 175 kg från skolan till stan. Jag och julia gottade oss med en pommes för det hårda arbetet. Gymnastikträning i två timmar (missade för övrigt lite av den på grund av våra älskade tåg) och sedan en timmes cirkelfys. OMG!  Ska klippa sönder mitt kort och elda upp det. Vem fan behöver träna egentligen? Onödigt, dumt och jävligt jobbigt bara. Det här kan nog ha varit det jobbigaste sedan fysträningen med tennisklubben för 5 år sedan. Som faktiskt kunde vara snäppet värre, men då var jag ju själv snäppet grymmare också. Har slackat med träningen de senaste... tjaa.. 18 åren??

Snart har det här nog förvandlats till en aptråkig träningsblogg, men jag skulle inte oroa mig för mycket. Detta kommer inte hålla. Tog ett välförtjänt skumbad och nu är jag helt färdig. 

Imorgon har jag praktik istället för en ledig dag. En av mina sacrifices. Fast det ska bli ganska mysigt, en tisdag liksom. Händer ju inte varje vecka, vara ledig kan man vara när man blir panchis. Hehe, sa den vise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0