17 januari 2012

Kan röra mig idag, ganska smärtfritt, tack du där uppe. Var ganska effektiv idag för övrigt, tills jag somnade och sov för länge. Skulle skriva ut en massa viktiga papper, men upptäckte att min skrivare hade mer än slut på bläck. Den hade också kört fast ett tiotal papper. Så är det när något är viktigt. Så beställde hem bläckpatroner för 700 spänn och slet loss papprena. Hehe, fin faktura till dig från mig, pappa!

Ska ner och träna barnen nu, mysigt. Första träningen för iår med dem för min del, ska bli spännande att se hur många vi blir och hur många som hoppat över till den stora gruppen. 


effektiva...


Kommentarer
Martina

Åh gosen!

2012-01-17 @ 23:55:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0