bal 5 juni 2012

Balen var helt fantatiskt igår. Valde att ha få förhoppningar, men de få jag hade stämde bra överens med verkligheten. Två och en halv timma hos frisören med bara tid för en själv, mys hemma hos julia, fotografering i linnéparken, mingel och trerätters på stadshotellet och dans hela kvällen lång. Jag har för första gången fått använda mig av vals på riktigt, även om jag loosade skorna efter middagen och körde barefoot resten av kvällen så att säga. Kan utan tvekan säga att djn spelade världens bästa låtar, man ville egentligen aldrig lämna dansgolvet. Fast sen kom värmen och trängseln och vetskapen om att man dansade disco i en balklänning gjorde en obekväm. I vilket fall som helst, hade kvällen inte kunnat vara mycket bättre. Jag hade bästa sällskapet som kavaljer, mina fina klasskompisar (som var finare än vanligt) var där och jag hade inte mycket att klaga på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0