18 mars 2012

Sitter i köket med datorn framför mig, det luktar äcklig fisk i hela huset och jag försöker koncentreta mig på att skriva projektarbete. Går med andra ord inte särskilt bra. Det är tråkigt, jag är hungrig och att tyda på mina helt okej svullna ögon har jag inte sovit många timmar inatt. 

Igår var mysig. Hann träffa de personer jag ville och få ut lite av det bästa från allihopa. Tackade nej till jobb nästa helg, då är det min tur att gå ut och dansa. Gjorde jag nog rätt i. Fast det är i och för sig en hel vecka kvar tills dess, kan inte börja längta redan. Håll dig i skinnet.

Tänkte om jag kanske skulle dra fram min symaskin idag igen och sy lite istället för att ödsla tid framför datorn när jag vet att jag ändå inte kommer att göra något vettigt. Lång mening, puh. 


mysis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0