27 mars 2012

Hoppsan, hamnade lite utanför mig egen rutt här. Jag har bra skäl. För det första har jag varit sjuk i en vecka, men jag har dessutom haft fullt upp hela helgen. Lördagen bestod av tidig uppgång (klockan 5!!) för att åka till eksjö med gymnastikgänget och tävla lite. Det gick bra och på kvällen var vi på speak easy. Har nog inte haft så roligt där, någonsin.  Bra kväll med andra ord.

Vaknade med synen av sol och det blev fruktfrukost på daniels balkong. Lapade sol hela dagen. Åt våfflor på våffeldagen, det är ett måste ju. Annars är man dum i huvudet har jag hört. 

Idag är jag ledig, ska skriva projektarbete tänkte jag. Eller min första tanke var att jag skulle sitta ute i solen och njuta av lite frukost. Men just nu ser det mer ut att bli projektarbete än sol för mig, men den kikar kanske fram lagom till lunch.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0