1 maj 2012

Har haft bästa helgen och valborg!!!

Gyllene hatten var hur rolig som helst och en andra plats av fem lag är vi mycket nöjda med. Vinnarna var galet duktiga, så det kändes bra att komma snäppet under dem.

Galen utgång på wärkstan väntades när jag kom hem. Med förförfest hos Sophie, förfest hos Daniel och sedan wärkstan. Har inte haft så kul på länge (tror jag?!) och det var hur bra som helst. Välförtjänt att må dåligt dagen efter.

Igår besökte vi lunds park och tjoho vad mycket folk det var överallt. Det var grisigare där än på festival och det fanns nog inte något ställe som var torrt från kiss. Slog oss ner efter 45 minuters vandrande och bytte plats efter bara några minuter när det hade varit förbi 10 personer där och kissat. Satte oss utanför med vår filt och där hade vi det helmysigt i flera timmar. Och i solen!! På kvällen premiäråt vi på altanen. Killarna stod för grillandet och vi tjejer fick stå för det mer jobbiga arbetet som att skära grönsaker och så. 

Idag mina vänner, har jag legat ute i solen från halv 11 till halv 5. Ett ord som beskriver mig rakt igenom idag... kräfta. Hehe. Har spelat kubb och ett försök till strandtennis på gräs. Promenerat i shorts till torget och ätit glass med min fina. 

Ni hör ju, bästa helgen! (för det är söndag i min hjärna idag och 1a maj. SJUKT!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0