2 november 2012

Har lyckats spendera nästan hela dagen (halva iallafall) själv hos daniel utan att få några nervsammanbrott och utan att klätta på väggarna. Det är faktiskt ganska mysigt här själv, särskilt nu när jag har min dator att knappra lite på. 
 
Igår var en mysig dag och jag kände mig som världens bästa. (hehe om man får säga så). Daniels föräldrar tittade in på kvällen och då fikade vi daimcheesecake och smed planer för daniels lägenhet. 

Idag är det invigning av det nya ikeavaruhuset. Halv 10 började det men orka ställa sig, som en 1 meter lång dvärg, mitt bland folkmassan. Hade antagligen blivit nertrampad och mosad till döds. I och för sig är det nog inte mindre folk där när jag ska ta mig dit, men man måste faktiskt ha varit där. I vilket fall som. Utan undantag.

IDAG ÄR DET FÖRRESTEN 10 FUCKING DAGAR KVAR!!!!

 
Som ni ser har vi också fått en ny familjemedlem i samband med daniels födelsedag. Kalv. Så hej häst och kalv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0