26 januari 2013

Vi är 26 dagar in i det nya året, varav 10 av dem har spenderats på ikea. 2 veckor på utbildningen är avklarade, 3 to go. Trivs än så länge så jäkla bra. Hade inte kunnat tänka mig något som hade passat mig bättre, just nu iallafall.

Vi är klara med badrummet nu, äntligen. Det enda som egentligen fattas nu är ett par duschdörrar, sen är det klart! Halleluja! Och det kunde nog inte blivit bättre heller, som ni kanske kan se på bild nedan. Annars, skridskoåkning, inflyttningsfest, hemmaplanering (sockerärtorna växer så in i helvete!!) och mycket ikea senaste dagarna. Hittade snygga, men totalt värdelösa ljus idag.

Ikväll kommer finaste julls och dricker vin med mig. Har även min älskade mollsi som sleepovergäst inatt. Han håller mig sällskap nu när jag är ensam.

På återseende om några veckor igen, när jag har något mer vettigt att berätta.

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0