1 november






Lite bilder från idag och en från igår. Lediga fredagen har spenderats med tidig uppgång för att mysa lite med födelsedagsgrisen. Masade mig till gymmet med noll motivation. Kom hem och gjorde byn med pappa. Har nu bokat tid för synundersökning. Vill inte ha glasögon! (hålla tumme) Jag har även bakat två cheescakes, bubblat på ahuset och haft middags/kaffebjudning för mamsi och papsi.

Trots att vi somnade klockan 9 igår så känner jag mig redan helt slut. Lider av sömnbrist och vet att det kommer vara en mörkt tid för oss, inte så morgonpigga människor, framöver. Dags att börja vänja sig. Vill följa med min familj till Thailand den 9e december, men istället ska jag vara hemma i Sverige och gå ut och gå med hunden klockan 6 varje morgon när det är som svinigast. Men ni förtjänar det!

Maten igår vi gjorde (sista bilden) så
mycket high five på den!

Imorgon väntas jobb och idag började en ny månad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0