11/11

Måndag på jobbet, värsta dagen på veckan, är över. Efter jobbet for jag och Daniel till hans morfar för lite efter-födelse-fika. Och efter det åkte vi vidare tills hans småkusiner. Det var inte en lugn sekund men så söta de små liven är. Vi bjöds på god mat och prinsessfilmer. Kvällen har alltså varit väldigt mysig, önskar jag hade nära till mina småkusiner som befinner sig andra sidan jorden. Mina småkusiner som inte längre är så små och säkert är huvudet längre än mig. Men, ändå.

Nu är jag så jävla trött och ska gå och lägga mig. Behöver numer minst 10 timmars sömn för att vara mänsklig, vilket jag inte hinner med. Ni kan ju förstå vilken zombie jag är om dagarna. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0