Teamdag

Oj, nu blev det ett hopp i tiden fram. Har varken haft tid eller orkar skriva. 

Vet inte vart jag aka börja för jag vill berätta allt roligt och mysigt jag gjort. Vi börjar med bion, catching fire! SÅ BRA. Ser fram emot när nästa film släpps, i november 2014. När jag och Daniel kom ut från bion låg den första snön på bilarna och även lite på vissa gräsplättar. Det var mysigt och något i mig hade hoppats på vit mark när jag vaknade dagen efter. Det hände inte. 

Till helgen besökte vi Ullared. En hel dag med galna tanter och kundvagnar. Denna gången höll vi oss till det mest viktigaste och det vi var i behöv av. Nästan. 5500 kronor fattigare åkte vi hem, men glada över fångsten. 

Igår hade vi tillsammans en mysig teamdag med service 1. Då det var hälsotema så började vi eftermiddagen med en föreläsning från Maria på feelgood som var väldigt bra. Avslutade
på Haganässkolan och lagade trerätters. Såhär såg det ut. 



Gott och mysigt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0