the monster

Ikväll spelar Sverige fotboll. Kan konstatera att det inte bara syns på sociala medier utan idag har vi även märkt av det på jobbet i form av blågula tröjor. Önskar ibland att jag själv vore intresserad av fotboll och känna av denna laganda. Men nepp, känner tyvärr ingenting. 

Istället vill jag berätta för er att vi gjorde fläskpannkaka igår för första gången. Det vad spännande och inte minst väldigt gott. Detta kan jag alltså rekommendera till er alla. Enkelt, gott och lite utöver det man annars äter varje dag. 

Idag har jag dessutom fått mina linser. Nu kan jag se hela världen igen utan att behöva stå 2 mm ifrån. Halleluja! 

Förresten, the monster eminem rhinna. OH MY GOD! Kan lyssna ihjäl mig på den. 

Parentes sådär. Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0