helg och jobb...

.. är ingen rolig kombination. Som tur väl är den över för denna gången och om fyra veckor sitter jag där igen. Men har ju några lediga helger att se fram emot, så låt oss vara positiva.

Det är nog höst nu och det är jag glad över. Får användning av alla mina snygga skor jag köpt och får även användning av alla mysiga tröjor och koftor jag införskaffat. Har på tal om höst rensat min garderob på shorts och fina sommarlinnen. Det är med sorg jag gör det. Och till min stora förvåning har jag hittat SÅ mycket skit som jag aldrig ens har använt en endaste gång. Min pappa har nog rätt, jag samlar på alldeles för mycket skit. Till våren ska det säljas! 

Nu ringer klockan som påminner om att tvätten är färdig. Ja, jag tvättar! Så roligt är det.


Back to business!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0