jag har inget mer än mina tankar

Eftersom jag inte får använda ordet hurtig, så väljer jag att säga att jag varit väldigt effektiv idag. Efter jobbet kom jag och syrran ut på en löptur som för min del slutade på 6km. För henne blev det milen, måste kännas bra. Jag å andra sidan fortsatte med gymmet en timme. Tre övningar på en timme, dog dödens död. Behövde det efter dagens besvikelser..

Två kvällar i rad väntar, behöver inte säga mer. Ser fram emot galafesten i helgen. SÅ, om någon har en ruskigt fin långklänning att låna ut hade jag älsklat er! Need more dresses.


Har för övrigt haft det såhär mysigt i helgen. Lyxen med att ha världens finaste hund. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0