onsdag

Jag är så kär. Kär i världens finaste människa på jorden. Kunde inte vara mer lyckligt lottad. Tack för att du står ut med mig och för att du är så fin!

Som en liten parentes och uppskattning. Min familj får också ett stort plus, alla dagar i veckan. 

Ska snart cykla till jobbet för att avverka veckans sista kvällspass. Sovit som en gris och trots det vaknat gråtandes. Inatt drömde jag, ännu en gång, att fina mollen inte var med oss längre. Det är den värsta drömmen att drömma, det och den gången jag drömde att jag mördade min mamma. (Jag vet, det låter ju helt sjukt!!) Tror att stressen tog över mitt liv ett tag, därav mina sjuka nätter. 



Time to go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0