pumpkin


Igår var vi på mysig "höstfest" hos Julia och Mirza. För att göra en lång kväll kort så slutade med en lång natt och lång dag för min herre som varit totalt utslagen idag. Självförvållat, men det är inte kul att se någon så. Okej, lite kul, men mest inte kul.

Eftersom jag var den enda som var kapabel till att använda den bokade tvättiden vi hade mellan 7-11 så hade jag inte så mycket val än att ta på mig de risigaste kläderna jag kunde hitta och leta mer mer till tvättstugan. (Sunkigt är obligatoriskt när man ska tvätta dagen efter fest) 

Såhär ser det alltså ut hos oss just nu

Lite kris när jag insåg att klockan blev 11 innan sista i torktumlaren blivit klart, men en helt godkänd lösning på problemet när man bor litet. Vill även poängtera att vi igår städade hela lägenheten och rensade vårt förråd. Det syns inte idag kan jag säga.

Idag har vi också varit på kalas, Daniels syster fyllde år igår så idag har det firats! Blev våfflor hos mamma och pappa efter det och nu har vi ätit thaimat och jag ligger i sängen, redo för att kolla på film. Älskar att gå och lägga mig tidigt. Bästaste! 

Imorgon väntar en ny vecka, som vanligt efter söndagar. Ångestladdat. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0