Saturday night

Äntligen är helgen här, snart över också. 

Igår kom Julia hit för mat, vin, idol, nagelfix och ganska mycket mys. Jag måste bli bättre på att hänga med mina vänner. Är för dålig på att hitta tid för det. Och då har jag ändå ganska mycket tid över som jag hade kunnat nyttja bättre. Men igår var en början och imorgon är en fortsättning. 

Idag har jag dessutom varit på jobbet från 8-14. Två timmar innan alla började, det var lugnt och skönt. Har med andra ord gjort lite gott för kära IKEA idag. 

Ikväll är det tacos som står på menyn, klassisk lördag. Molle är hos mig och vi ska mysa. Måste börja öva nu, snart ska han bo här en hel månad. Vet inte om jag ska vara glad eller om jag vill gråta. Vinter, kallt, regn, mörkt, snö. Allt för att resten av min familj ska få åka till Thailand och bara ha det gött. Vill nog mer gråta än skratta faktiskt. Men ack så fin han är, litet ljus i vardagen. 


Springer runt och äter det som hamnat på golvet. Fantastiskt, man slipper dammsuga. Nästan. 

Ha en fin lördag mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0