Simone

Det blåser storm ute, som säkert ingen har missat. Jag tycker det är mysigt samtidigt som jag är rädd. 

Det har varit lite kaotiskt på jobbet då vi var ca 4 personer kvar när alla pendlare fått ta sig hem tidigt för att verkligen komma hem. Inställda tåg och träd på vägen. 

När jag själv klev ur bilen efter att ha avslutat kvällens arbetspass så körde jag och Daniel lite filmscen. Min mössa flög iväg och vi jagade den medan blåsten och löven tog oss. Hade det inte varit för alla varningar och min rädsla så hade jag velat gå en runda ute. Bara för att känna att man lever, det var ju ganska kul den lilla stunden jag varit ute idag. 

Jag hoppas innerligt att ni alla sitter säkra hemma och att det är över imorgon så att alla kan ta sig till jobbet. (mest för att jag inte vill vara ensam där imorgon) 

Har lagat korvstrofanoff och myst med tända ljus. Höst! Skönt att veta att man kan vara säker inomhus. 




Haha min älskling är så söt!

Nu ska vi försöka sova med suset i öronen. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0