2013-09-29

Idag har Älmhult, säkert hela Sverige, bjudit på sol. Denna gången har det faktiskt till och med varit behagligt ute, nästan som vår. Känns därför ganska tråkigt att det är hösten vi ser smyga fram, även om höst ofta förknippas med regn. Det kommer säkerligen också. 

Idag har jag därför gått en lång runda med Molle. Det var så skönt och fint i skogen, nästan att jag ville skippa jackan. 



Ja, ni ser själva. Fantastiskt. 

Ikväll ska vi på middagsbjudning hos Daniels föräldrar och på kvällsfika hos mina. Mysigt.

Imorgon är det måndag och ny vecka. Redo, fast ändå inte. Söndagsångesten dämpas ganska bra med att starta nya veckan med ett kvällspass som börjar 12.15. Då behöver jag inte känna att jag måste sova, utan vet att jag får sova ut om jag skulle behöva det. 

Avslutar nu, tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0