torsdag fredag lördag söndag

Woah!
 
Helgen har gått så fort. Vill kunna stanna tiden, bara för ett litet tag så att jag hinner med och hinner andas. Det har gått i ett alltihopa och ändå hinner jag inte allt jag vill, behöver och måste göra.
 
I torsdags var vi på goaroije och åt, tjejerna och jag. Det var mysigt och vi firade finaste Josefin som fyllt år. God mat, drink och vin.
 
Fredagen bjöd på sol igen och efter en lång jobbdag kom tjejerna hit för en mysig vinkväll. Jag är så glad över att ha er. Ni är så bra.
 
Gårdagen spenderades hemma hos mamma och pappa i två omgångar. Först gjorde vi raggmunkar ihop och senare på kvällen när Daniel var ute med sina kompisar åkte jag dit igen. Då åt vi glass och kladdkaka.
 
Idag åkte vi till Växjö för att jag var så sjukt rastlös och behövde något att göra. Så, att spendera pengar är väl en ganska bra idé, för en som redan gjort av med alldeles för mycket pengar denna månaden? Javisst! En tröja, ett par träningsshorts, en väska och lite ringar. Såklart en fika på espresso house också. 
 
Imorgon åker min fina mami till Thailand igen. Lyckosten. Tur är att jag jobbar kväll imorgon och har chansen att vinka av henne på stationen. Då ska vi kramas.
 
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0