14 december

Idag är det tredje advent. Snart julafton. Tiden räcker inte riktigt till.
 
En bra helg har just passerat. I fredags jobbade jag kväll och har för första gången på två månader tagit sovmorgon. När vi haft hantverkare hemma har inget annat alternativ funnits än att stiga upp klockan 7 på morgonen för att cykla hem till mamma och pappa, trots att jag inte börjat förrän klockan 11. Min sovmorgon var alltså guld värd. På kvällen åt vi kebab och kollade på film fram till klockan slog halv 2. Gone girl hette filmen som faktiskt var ganska bra.  Den där stormen Alexander såg vi inte särskilt mycket av.
 
I igår åkte vi till återvinningscentralen direkt när vi vaknade. Tömde det skräp som blivit kvar på släpet. Resten av dagen gjorde vi sånt tråkigt jobb i huset som ingen egentligen ser. Målade fönsterlister och sånt tråkigt. På kvällen var jag och ute och dansade med mina fina vänner, på lussedisco. Mina förväntningar var inte särskilt höga men ack var roligt vi hade. En av de bättre kvällarna måste jag säga. Har å andra sidan alltid roligt med mina tjejer. SÅ bra är dem alltså.



 
Vaknade upp lagom sliten idag. Åkte till IKEA och köpte en spegel till badrummet och Daniel har lagt klinker i hallen. Snart är hela nedervåningen färdig och det är så skönt. Går knappt att beskriva. 
 
 
Nu ska vi hem till mamma och pappa och äta söndagsmiddag. Stek, potatis och väldigt mycket sås. Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0