27 januari

Min lediga dag hsr spenderats i Kristianstad med familjen. Systra mi skulle göra sin laserbehandling för ögonen och vi passade på att göra den snabbaste shoppingrundan i historien. Jag fick med mig lite nytt i träningsgarderoben och även lite vårnytt. Vi hade en mysig dag, trots värsta snöstormen.

Hann med en snabb löptur på gymmet också, det ni. Imorgon väntar kvällsjobb igen. Denna veckan kommer gå fort. Varje gång jag har jobbat helg ligger jag en dag efter i tiden, idag är alltså söndag för mig. Imorgon kommer vara måndag. Tänk på torsdag, när det är onsdag för mig så har jag bara en dag kvar innan helg igen. I och för sig fredagkväll, men helg.

Nu ska vi krypa till kojs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0