home

Äntligen kan jag känna mig lugn över att mina föräldrar och syster är hemma på svensk mark. Lyste upp när jag fick se dem på stationen. 

Tråkigt nog har jag jobbat kväll men hann träffa den en liten stund innan det var dags. Har varit hemma lite ikväll också, då klockan är mycket hos dem så ville de nog mest sova. 

Molle är glad över att se dem och det kommer bli så tomt hemma hos oss. Det kommer trots det bli ganska skönt att komma tillbaka till rutiner och träningen då jag inte tränat på över en månad. 


De har varit så fina och köpt massa saker till mig. Bäst av allt, POCKY!! Hade kunnat leva på det tusen dagar i veckan. Världens godaste och så mycket barnaminne i dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0