nyårsafton

Vill önska er alla ett gott nytt år. 

Jag själv har faktiskt inget särskilt att se fram emot, förutom älskade konserten med gavin! Jag har flera idéer och tankar men inget bestämt. Jag vill resa, köpa hus, prova något nytt och allt sånt ni vet. Jag hoppas att något av det kommer att göra 2014 bra och minnesvärt. Jag har lovat mig själv att bli bättre på att dokumentera händelser i bild och film. 

Igår var såklart en av de kvällarna där jah inte var lika effektiv med kameran som jag önskat. Kvällen spenderade jag tillsammans med mina finaste vänner. Vi åt trerätters middag, drack gott, kollade och sköt raketer och hade det hur bra som helst. Älskar sällskapet och vi välkomnade in det nya året tillsammans med varandra och resten av Älmhult som befann sig på torget. 










Har sovit bort hela dagen trots att jag mådde väldigt bra när jag vaknade. Denna veckan väntar endast två jobbdagar innan det är helg igen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0