stockholmoooo

Så, hur var Stockholm då? 

Det var helt fantastiskt och vi hade verkligen tur med vädret. Tåget lämnade Älmhult station 9:15 med destination Stockholm. Jag ska vara ärlig och säga att jag varit nervös över denna resan ganska länge. Av två anledningar. 1) Att vi skulle tappa bort oss i stora staden. 2) Att Gavin inte skulle vara bra live och jag skulle bli besviken.

Så fort vi steg av tåget och började vandra kände jag mig genast säker. Vi hittade till hotellet på nolltid och började med en middag i gamla stan. Gjorde oss hemmastadda på hotellet och begav oss mot gallerian. Vi gick enda till stängning och fötterna värkte. 

Började söndagen även med shopping och på kvällen var den efterlängtade konserten. Det var det bästa jag sett i mitt liv och jag är fortfarande helt lyrisk, två dagar efter. Jag har filmat och tagit kort, ni ska få ta del av detta en annan dag när jag hunnit landa lite i att jag har sett honom, världens bästa Gavin Degraw. Jag vet att jag är tjatig och jag kommer nog vara det ett tag framöver. Ni får ta det helt enkelt. 

Måndag var vår sista dag, som även den spenderades med shopping. Jag är super nöjd med vår trip och jag kommer kunna leva på det länge, länge.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0