sunday

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. 
 
Jag har fått dricka vin tillsammans med fina tjejer (och kille!), men annars har det varit en helg där sysslorna gått först. I lördags lade vi som sagt nytt golv och ändrade om lite i sovrummet. Det blev superfint och det känns nytt och fräscht. Att ett golv kan göra så mycket. 
 
Något orättvis bild då golvet inte är så mörkt som det ser ut att vara, men oj vad nöjda vi är!

Idag har jag mest städat och skrivit och lämnat in engelskan. Att jobba 100% och studera samtidigt är tuffare än jag tänkt mig. Inte för att det är så jobbigt, men jag har en extra sak i veckan som tynger mig något. Det är fantastiskt lärorikt, så det ska jag inte säga annat om. Imorgon öppnar ansökan för nya kurser. Det har motiverat mig. Att lära och verkligen hålla uppe mina kunskaper så att mina 12 år i skolan inte har varit förgäves.
 
Vi bjöd även hem mina föräldrar på middag och fika. Ugnstekt potatis och kyckling, sedan ett wiernerbröd på det. Fantastiskt!
 
Jag är färdig till att gå lägga mig, brutalt slut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0