13 maj 2014

Att ha träningsvärk i magen samtidigt som man är drabbad av rethosta är inget som jag skulle rekommendera. Jag har ont, jag kan inte hosta eller skratta. Läget hade kunnat vara mer under kontroll med andra ord.
 
Besökte gymmet idag igen. Denna gång körde jag ben. Så imorgon när jag vaknar upp med världens träningsvärk i rygg, mage och ben så kommer jag vara så gott som invalid. Känns kul.
 
Idag började jag 13:15 och åt lunch med finaste Julia på Thai Palace. Det var gott och mycket mysigt. Har promenerat i regn också. För er som kan ha missat detta, så har det i princip regnat konstant i två dagar. Semestern är varmt välkommen om 10 veckor vill jag lova.
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0