19 maj 2014

Helgen har varit kanonbra trots jobb lördag och söndag.
 
I fredags var jag ledig och började dagen med att gå till frisören för lite egentid. Ett par centimeter kortare hår och väldigt mycket fräschare. Cyklade sedan hem till pappa, hem till mig, var ute i byn med mamma (shoppade!), cyklade hem till pappa och mamma igen (mycket cyklande) och sedan åkte jag och pappa till Virestad och kollade på mitt fotbollsproffs. 3-3 blev resultatet men det var en fin kväll med sol på nosen.
 





Efter jobbet på lördagen träffade jag några tjejer från jobbet. Det blev utgång på speak easy. Trots så lite folk har jag nästan aldrig haft roligare där. Mina fina kollegor! 
 


Bara några få timmars sömn senare var det dags att jobba igen.
 
Idag är jag ledig igen. Har varit på gymmet och träna axlar och biceps. Storstädag hela lägenheten och nu sitter jag och finslipar på inlämningen som snart ska in. Blir egentligen mer sitta och försöka hitta snygga klänningar än att plugga, men vad gör det?
 
 Hoppas alla har haft en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0